Onsdag, 21 sept 2016

Alltså detta med trotsåldrar.
Jag måste verkligen hålla med en film jag såg på FB, att jag är tjejernas förälder inte deras vän. Om dom inte blir arga på mig någon gång då och då, så är jag nog helt enkelt inte en bra förälder.
Men Alice stampar och skriker och "Då tänker inte jag ..." (exv. Gå till skolan, borsta tänder osv osv).
Signe bryter ihop och tokgråter vid minsta lilla man säger ifrån eller om hon inte får som hon vill. Springer och gömmer sig hela tiden.
Åsså plupp-Henny som är missnöjd och ledsen så fort hon är vaken. Mendet har börjat vända. Hon sitter ibland i babysittern och jollrar.

Man känner sig ju som en skurk ibland...

Men i nästa sekund är dom ju sådär underbara och fina och bara hur mysiga som helst!

Världens finaste tjejor!

Igår drog jag med mig Sandra och Emil till KlinFys och besökte kollegorna. Det var mysigt!

Henny och Emil, jobbigt att hälsa på mammornas jobb ;)

Och så måste jag bara citera min älskade make och stöttepelare i livet... "Ojoj, det här räknade jag nog inte med för 10 år sedan!"

Dags att gå isäng!

But I wouldn't change any of it for the world!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0