Torsdag, 28 juli 2016

Idag fyller Lillskrutt 1 månad! *hurra hurra*

Men det blir kanske inte den roligaste dagen för henne. Först ska vi på läkarbesök på BVC och senare på röntgen för att kolla hennes höfter (eftersom Signe hade risk för höftledsluxation vill dom kolla alla eventuella yngre syskon oxå, sa läkaren på BB, men hon tycks egentligen inte vara i nån verklig risk).

Och så får vi ju hoppas för allt i världen att våra övriga familjemedlemmar får komma hem nån gång!
Sitter här hemma just nu och är ruggigt besviken. Deras flyg blev inställt pga. tekniska problem, annars hade dom redan varit hemma nu.
Jag håller ju på att längta ihjäl mig efter dom, åsså kommer vi troligen inte ens hinna med att träffa dom på flyget! :(

Besvikelse är nåt som jag verkligen inte kan hantera. Jag bryter ofta ihop om jag blir besviken. Så nu sitter jag här hemma och tårarna rinner... Jag ville ju såååå gärna pussa och krama på mina tjejor vid det här laget!

Jag saknar dom så oerhört mycket.


Kommentarer
Postat av: Mikka

Lill sötisen :D Grattis! ;)

:( Ni ses snart <3

Svar: ❤❤❤
milla_c86

2016-07-28 @ 22:25:59
URL: http://mikkka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0