Onsdag, 27 juli 2016

Vem längtar efter morgondagen?
- Jag!

Nu är det inge kul längre, nu vill jag inte vara "ensam" mera! Nu längtar jag efter mina fina tjejor och min man!

Bild från faster, dom tycks ha det bra i Sthlm.

Imorgon fyller lill-knorran en hel månad. Tiden har gått himla snabbt. Känns som om hon nyss kom, men samtidigt har hon ju alltid varit med!

Dagen kommer att firas med att hämta resten av familjen på flyget, en läkarkoll på BVC och senare en sväng på röntgen för att kolla skruttans höfter.

Och har vi en ruskig tur får vi kanske träffa en alldeles ny liten skrutt i världen, Sandra och Peders lilla pojke har äntligen kommit till världen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0