Telefon.

Är det normalt att "missa" ett telefonsamtal med flit, stänger av ljudet så samtalet går automatiskt till röstbrevlådan, helt enkelt för att det känns psykiskt jobbigt att prata med folk?
Jag känner mig nästan alltid obekväm bland folk, oberoende om det är i fikarummet på jobbet, likväl bland ett gäng vänner som äter picknick i gräset eller när en bekant ringer på min telefon.

Det känns skit... Va fan, lixom!
Vad skulle hända om jag kunde slappna av? Skulle folk bita av örsnibben på mig? Genom telefonluren?! Va fan!!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Har du läst boken introvert med linus jonkman? han tar upp massa liknande exempel som du just skrev som jag kände igen mig massor i. En bra bok! du kan få låna om du inte redan läst.

Svar: Den hade jag jättegärna läst! :D
milla_c86

2013-09-02 @ 22:23:24
Postat av: Mikka

<3 <3 Du är inte ensam iallafall, jag är precis likadan ibland, vet hur det känns.

2013-09-07 @ 14:43:29
URL: http://mikkka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0