Helgen är till ända. Har varit rätt bra...

Helgen är till ända. Har varit rätt bra helg! Kom hem på torsdag kväll, fick kolla på framstegen i nya lgh. Hem, äta lite, sen i säng. Fredag åkte Patrik på begravning, det var tydligen fint. På eftermiddagen begav vi oss till familjecentralen, Patrik fick skriva på faderskapsbekräftelse, medan 3 kvinnor (4 med mig :p) tittade på *Hehe*. Sedan ett besök hos barnmorskan och sen åkte vi och kikade på de sista tapeterna till lgh, och vi hittade några oxå! Till kvällen hittade vi Emma på busstationen, åkte hem och kollade på Dödligt Vapen på TV:n, slängde oss i säng. På lördag morgon väcktes jag av Emma (Patrik hade åkt mkt tidigare till lgh och börjat jobba på), vi åt frukost, åkte till lgh, hälsade på min mamma och lillebror (de var inga fler hemma), spelade lite Yatzy, åkte hem till Ersmark och gjorde oss i ordning, blev skjutsade ner på stan och gick ut å käkade med Sandra, Tina och Jenny! Heltrevlig kväll, som slutade halvsent och med att Emma och Tina ensamma drog på krogen. Patrik kom och hämtade mig på stan, och vi åkte hem och sov (Emma kom insläntrande mitt i natten). Sov toklänge på söndag, väcktes 11:30, åt frukost, åkte och handlade en skvätt till middagsmaten, sen åkte jag och Emma till Ålidhem och hälsade på Ida. Fikade och åkte hem lite i senaste laget. Stresslagade middag, avnjöt denna och åkte sedan till busstationen och åkte till Sundsvall FÖR SISTA GÅNGEN! :D Så nu sitter jag på bussen mot Alnön sista söndagkvällen, för nästa vecka ska vi packa ihop min lägenhet här, så kommer jag hem! :D


Kommentarer
Postat av: Mikka

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ!!

Jag glömde ju att du var här D:

2010-09-20 @ 05:29:51
URL: http://mikkka.blogg.se/
Postat av: Mikka

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ!!

Jag glömde ju att du var här D:

2010-09-20 @ 05:30:02
URL: http://mikkka.blogg.se/
Postat av: Mikka

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ!!

Jag glömde ju att du var här D:

2010-09-20 @ 05:30:43
URL: http://mikkka.blogg.se/
Postat av: Mikka

Och jag vet inte varför kommentaren sparades 3 gånger...

2010-09-20 @ 05:31:13
URL: http://mikkka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0