Jag vet att jag varit dålig på att uppdate...

Jag vet att jag varit dålig på att uppdatera på senaste, men det har som inte riktigt hänt nåt nytt. Och eftersom detta är en blogg om min vardag så skulle det vara sjukt trist att läsa om samma sak dag efter dag. Allt är sig likt, skruttan växer och frodas. Mycket mer bäbis nu, inte alls så mycket spädbarn kvar i dragen. Hon är det sötaste som finns i världen och det är svårt att slita blicken från henne! Kan verkligen inte fatta att hon verkligen är våran, hon är sååå fin! :D annars knallar det på som vanligt, jag och A är hemma hela dagarna och bara njuter av varandras sällskap (fast A sover mest :P). Barnvagnspromenader, mys i soffan, blöjbyten (hade aldrig trott att jag skulle ha så lite emot att byta blöjor!), tar dagen som den kommer! Och snart är det allra första farsdag, det är så mysigt! A fyller 1 månad då oxå, dagen till ära (ja shit, tiden rusar ju bara fram! Läskigt!) så det blir en hel del att fira. Någon sugen på 1-månads-kalas? :) Finns inte så mycket mer att berätta... Förutom att: Jag älskar mitt liv just nu! Min lilla familj ger livet mening <3 det här har jag längtat efter sååå länge, A är så fin och perfekt! Vill ge henne det allt jag äger, kan och har. Och utan min Patrik skulle jag sjunka som en sten, han är en riktig klippa och jag skulle aldrig klarat mig lika bra utan honom. Mitt hjärta sjunger!


Kommentarer
Postat av: Evelina

Det låter inte alls dumt det där =)

2010-11-11 @ 20:53:48
URL: http://annaevelinalundholm.blogspot.com
Postat av: Mamma

Ja, visst är den första tiden härlig och ofattbar! Hade samma känsla för ca 24 år sedan! =)

2010-11-11 @ 22:38:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0