Busschauffören i morse önskade mig en go...

Busschauffören i morse önskade mig en god morgon och en fortsatt bra dag. Då bestämde jag mig; jag ska banne mig ha en bra dag idag! Dagen började ju bra! Jag har sovit HELA natten, inte ens ett litet spring på toaletten! Jag höll på att försova mig, men Patrik ringde och väckte mig precis i tid. Jag hann med bussen med ca 1 minuts marginal - man behöver ju egentligen inte mer än så! Visst, jag blev lite blöt om fötterna när jag skyndade genom skogen och över en gräsmatta, men det får man ju räkna med. Det har ju regnat i natt. Vi hann till och med bussbytet på Haga, på jag slapp åka hela vägen till Navet, tjänat in 10 min på flexen! I dag måste jag vara nere i Hotlab, men jag tänker inte klaga! Det är ju "bara" CBF idag, det klarar man av innan kl 9! Sen lite städning, sen klart! Och när jag ätit lunch ska jag vara på eko, sen hem och städa lite, ta en tupplur och sen kommer ju Patrik! Det här kommer bli en bra dag! Jag ska se till att det här blir en bra dag! Jaa, banne mig! Bra dag, here I come!


Kommentarer
Postat av: Evelina

Härlig inställning, hoppas dagen vart grym! Trevlig kväll!

2010-08-27 @ 18:11:21
URL: http://annaevelinalundholm.blogspot.com
Postat av: milla_c86

Jorå, dagen vart bra! Hittills...

Vi har haft lagomt mycket att göra hela dagen, kunnat ta rast och ätit på hotellrestaurangen (jättegott!), fick skjuts hem efter jobbet, äter en enkel, men god, middag. Nu är det bara Patrik som fattas så blir dagen fullständig! :D

2010-08-27 @ 18:16:17
URL: http://millac86.blogg.se/
Postat av: Keron

Skönt med en bra dag! Då blir det nog en bra helg också! Jo men nog kommer man att åka tåget också! Jag kan se det framför mig när du och ert nytilskott far på paradisbadet :)

2010-08-27 @ 20:44:18
URL: http://keron.blogg.se/
Postat av: Mamma

Rätt inställning! Tänk vad bra allt kan bli, bara av en glad morgonhälsning!! =)

2010-08-27 @ 20:54:14
Postat av: Sandra

Yes sylt hela året nu, perfa :)

2010-08-28 @ 16:51:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0