2 sept -09

Ny månad! *woho*

Vi vill bli av med vår bil - snälla hjälp oss! *ler*

Toyota MR2

- - -

I veckan ska jag flytta. Snart blir jag Alnö-bo på riktigt *ler*
Fick nycklarna i måndags, han kom tilloch med till sjukhuset för att lämna dom! Så klart for jag dit direkt efter jobbet och kollade in stället. Visst, det är ju vissa skavanker, men jag är inte kräsen *ler*

Jag har ett kök! Ett stort kök, där det ryms ett köksbord! Nu måste jag bara köpa ett köksbord också, och några köksstolar kanske...

I have a good feeling about this, ni är hjärtligt välkomna att hälsa på!

- - -

Jag har fallit för FanFiction på senaste tiden, det är så spännande hur folk kan tolka karaktärerna, och se hur de använder sin fantasi. Speciellt en, som jag gärna tipsar om till er andra som gillar Twilight-serien (Bella Hale).

Har snart läst ut Män Som Hatar Kvinnor, den var riktigt seg till en början, mitten OK, men slutet - jag ville verkligen inte slita mig från boksidorna (bara ett kapitel till, det hinner jag).
Snart kommer Flickan Som Lekte Med Elden på bio - den ska jag se!

- - -

Nu ska jag hem och börja flyttstäda!

Tjo och hej, leverpastej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0