19 nov -08

Idag går det sämst för mig. Jag får så dåligt tålamod när jag inte klarar av att göra rätt på en gång. Jag blir på dåligt humör och hela dagen är förstörd...
Idag är det uppdragning av isotoper som går åt skogen. Jag blir less! Nu går jag hem.. *I wish*
Idag har vi knappt nåt att göra. Ett renogram/GFR = 30 min arbete på förmiddagen, 1 timme på eftermiddagen... Yey! *host*
Den här dagen kommer bli seeeeeeg...

Var hos sjukgymnasten igår igen, pga min fot som gör så ont. Så nu har jag fått ett halvtimmes-träningsprogram, som jag ska göra varannan dag. Jag ska träna styrka, stabilitet och balans. Har just vart och testat hela programmet för första gången, tog en halvtimmes friskvård precis efter lunch. Det var skönt, men nu är jag lite mör. Hoppas det ska funka så min fotled blir lite mer smidig och stabil. Det är så jobbigt att den gör ont, speciellt när man går och står så mycket hela dagarna på jobbet.
Tror jag ska unna mig själv en balansplatta till hemmet, så man kan göra viss träning hemma. Det är egentligen bara en övning jag behöver ett gym för, resten kan jag klara av hemma om det skulle vara så att jag inte skulle orka gå upp till Länshälsan en dag... Skönt...

Imorn ska jag hem! Tar ledigt på fredag, och bah drar från stan! Skönt att komma hem till underbart snövita Umeå... Längtar som få!

Se upp Umeå, here I come!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0