24 juni -08

Ännu en vecka har gått... Midsommar har passerat och regnet faller som få. Jobbet är spännande, men det är otroligt tråkigt när man inte har något att göra. Fast ändå lyckas dagarna flyga förbi... Hm... Underligt det där...
Imorse kom en man som var så dålig att jag fick skicka honom till HIA. Så lite händer det allt. Mer kan jag dock inte säga, sekretesslagen, you know... Och jag har haft halvmigrän hela dagen, det var också drygt... Men igår fick jag beröm av en läkare för att hon tyckte jag skötte patienterma så bra!

Men jag längtar hem, galet mycket... Tänker på dig varje minut som går! Du är underbar! Vet inte om jag kommer orka med att bo här, ifrån dig ett helt år. Så du får nog allt flytta hit, annars kreverar jag... I tusen miljoner små minibitar!
.
.
.

Var ute och promenerade i förra veckan. Tog några fina bilder, till exempel:
sv moln

.
.
.
Midsommar var mysigt. Var ju tänkt att vi skulle vara här i Sundsvall, men planerna ändrades så jag for hem till Umeå åsså for vi till Raggsjö. Stålande solsken, mellan regn- och åskskurarna. Grill och mys på kvällen och vi sov i husbilen, jag och Patrik.

Jag måste hitta en lägenhet! En liten, billig lägenhet som gärna ligger nära sjukhuset i Sundsvall. Jag vill ha en egen! Då kan du ju komma och hälsa på när du vill! Jag lovar! Nån som känner till en? Nähepp...

Tänkte gå å kolla på Sundsvalls gatufest till veckan som kommer. Någon som vill komma hit och göra mig sällskap? Jag går under här av ensamhet, om det inte har varit klart nog än...

Det viktiga i livet att vara lycklig och älskad. Utan lycka och kärlek är livet tomt.

Jaja, jag tyckte att man någon gång också måste lägga upp en bild med lite färg, fastän det skär sig emot designen på bloggen... Men sen ångrade jag mig. Blir svartvitt ändå! *tihi* Så här har ni:
Spinky är sur :P
Jag och Spinky säger hej då och god natt till er alla! Ni är en underbar publik!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Håller med,är tråkigt när det inte händer ngt, särskilt just innan man slutar.

Hoppas du hittar en lägenhet, kanske kan kontakta kommunen, de ska ju hjälpa anställda med sånt.

Och jag kommer och hälsar på, kanske redan till gatufesten,skulle vara himla kul iaf! :)

2008-06-25 @ 18:21:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0