25 aug -08

Det var ju typiskt! Jag missade bussen imorse, räknade inte med att bussarna börjat gå oftare och andra tider, så jag blev sen till jobbet... Suck... Inte nog med det, jag stressade ju som en tok för att hinna i tid, kom till jobbet 07:10, och vad ser jag? Jo, att inga patienter kommer ändå förrän 08:40. Drygt...

Annars har dagen krupit på som vanligt, har fått ta ansvar för alla scint-patienter alldeles själv idag. Stuckit och planerat när alla ska komma tillbaka och allt! Det var roligt! Jag börjar kunna det här nu!

Åsså har jag börjat spåna på nåt sorts "Hej-jag-vill-komma-och-jobba-i-Umeå"-brev till chefen på klinfys i Umeå... *hoppas hoppas hoppas*

Allt är inte guld som glimmar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0