21 aug -08

Idag har det gått skitdåligt att sticka patienterna, har haft 6 patienter att sticka och 4 av dom fick jag sticka om. *suck* Det tog hela förmiddagen innan jag fått till alla venkatetrar som dom skulle. Drygt.

Till lunch åt jag en god tacopastagratäng, men man fick så mycket att jag inte orkade allt, så halva slängde jag ner i en låda jag fick från resturangen och så vips fick jag en lunchlåda till imorn också! Duktigt...


Har just varit nere på ett kort studiebesök på strålbehandlingen, så fint det var där! Mycket hemtrevligt, och jag såg en tavla som jag blev kär i. Nu ska jag försöka göra en egen variant av den, har jag bestämt... När jag har tid och kommer ihåg det, så klart... Då måste ni komma och kolla på den!


25 minuter kvar tills patienterna kommer tillbaka för att ta bilder under gammakamerorna... Drygt att man hela tiden ska behöva vänta. Men det är roligt att jobba här ändå. Trivs, lixom...


Det går sämst för oss i OS. Blir så depp...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0