Sista Dagen 2013

Det har varit så jobbigt, hela januari... Det har varit tungt, jag har haft ont och alla sjukdomar Alice har dragit hem från dagis har inte gjort saken lättare. Och att jag började februari med att missta mig och tro att min sista vecka var en vecka tidigare än den verkligen var, det var knäckande... Jag har varit helt slut, jag har legat avdäckad i soffan varenda kväll. Sovit långa morgnar varje lediga dag och dumpat över mycket och allt på Patrik. Har varit väldigt tråkig mamma till Alice oxå kan jag tro...
Patrik har varit orolig för mig och t.o.m. Alice har vart supersnäll och hjälpt mig på alla sätt hon kan. Söt-troll! <3

... men nu har jag jobbat min sista dag. Tog ut flex för morgondagen och nu ska jag bara VILA! Och ta där lugnt... och vänta... och vänta och vänta och vänta... Kanske massa flera veckor, men förhoppningsvis inte såå himla länge till.

Snart, ruskigt snart, är vi Fyra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0