Ibland...

... känns livet bara lite upp-och-ner.
Och med det menar jag freakin' bergochdalbana.

Tänk om jag bara kunde få ur mig all jävla skit. Tänk om man kunde få leva ett liv utan all jäkelskap som varit och bara se framåt, stänga av delar av sig själv. Glömma och gå vidare...

Ännu en sömnlös natt med bara tråkiga och destruktiva tankar.

Jag vill skita fullständigt i det som varit och bara se framåt. Jag lever ju i nuet, och inte i dået.
Jag vill uppskatta det jag har helt å hållet och strunta blankt i vad jag inte har haft.

Jag vill känna att jag lever, och inte bara känna mig som en åskådare till mitt eget liv.
Jag vill kunna älska och lita på folk. Känna mig älskad, inte vara på min vakt hela tiden.

Jag vill känna mig hel...

Kommentarer
Postat av: Mikka

:( <3

Svar: <3
milla_c86

2012-09-27 @ 15:13:02
URL: http://mikkka.blogg.se
Postat av: Cecilia

Som jag känner igen mig.... Hoppas det känns lite bättre. Jag vet hur svårt det är att släppa det som varit som inte känns bra. Tyvärr. Och några råd har jag inte heller :(
Bara att jag hoppas du mår bättre!
Kram <3

Svar: Asch, det kommer och går. Det kommer nog alltid att finnas där, och få mig att må dåligt. Grejen är lixom att det har gjort mig till den jag är, och det är delvis en person jag verkligen inte tycker om.Patrik säger att jag borde prata med en psykolog, kanske inte jättedum idé...
milla_c86

2012-09-30 @ 09:45:28
URL: http://Pippilula.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0