Breaking Dawn.

*fjortis-varning*
Oh, jösses herregud OMG freaking f***.

Trailern för Breaking Dawn är här.
Jag vet inte om jag vill se den... De brukar vara så avslöjande. Visa så mycket. Och jag vill kunna hålla mig två månader till och se hela härligheten på bio istället. Jag vet att så inte är fallet, för jag har en ruskigt svag vilja och kommer att bryta ihop innan dess. Men än så länge har jag hållit mig (till de första 20 sekundrarna innan jag avbrutit mig)...

Jag vill se den, men jag borde inte... Bara lite, men nej! Låt bli! Kanske bara en bit? Klicka inte på play!

Jag kommer nog att se den ikväll iallafall...

Snacka om viljakraft... *nooot*


Kommentarer
Postat av: Mikka

Dont see it!

2011-09-17 @ 23:47:53
URL: http://mikkka.blogg.se/
Postat av: milla_c86

I Will Be Strong! May The Force Be With Me...

2011-09-18 @ 07:57:04
URL: http://millac86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0