23 sept -09

Imorn kommer min härliga lillasyster ner till mig och ska vara här hela helgen! Det kommer bli så kul, jag längtar! Vet inte riktigt vad vi ska hitta på, men alternativ finns ju. Boda Borg? Hälsa på kusiner i Matfors?
Vi kommer nog på nåt!



- - -

Jag har fått hem massa grejor!
Har beställt ett par CD-skivor (Bland annat Muse, Absolute Rock Anthems II osv) och lite böcker (Camilla Läckbergs senaste, Fyrvaktaren, och Twilight Saga på engelska).
Så nu har jag att göra många långa, kalla höstkvällar framöver!

Har även inhandlat ett begagnat exemplar av thrillerromanen När Lammen Tystnar av Thomas Harris, så jag får rysa lite av annat än de kalla höstvindarna!

Åsså har jag köpt två coola tröjor från Warner Bros. Hogwarts och Ravenclaw-tröjor! Hoppas dom kommer hem snart!

Längtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0