22 maj -08

Blogg, tja... Varför inte?
Ja, men va 17. Nån gång måste man ju följa strömmen också!

- - -

Har suttit med Peer idag, i tre timmar, och redigerat och fixat med mitt exarbete. Känns spännande att snart faktiskt vara utexaminerad, legitimerad biomedicinsk analytiker inom klinisk fysiologi. Det är som lite... Wow.

Har lite delade meningar om den här examen egentligen. Ska bli ruskigt skönt att slippa plugga, ha det fritt efter en lång arbetsdag att göra vad jag vill, 7-16-dagar. Så väldigt planerat, så förutbestämt. Testa nya saker, äventyra lite innan jag stadgar mig senare-nån-gång-kanske...
Samtidigt ska jag flytta från stan, 30 mil ifrån Umeå , där jag alltid har bott, där jag har hela mitt liv! Jag ska flytta hemifrån. För det spelar ingen roll att jag har bott hemifrån mamma i över tre år, jag flyttar lixom hemifrån min stad. Mitt hem. Mitt liv... Allt jag känner till... Och ensam dessutom. Jag är ingen ensammänniska. Jag trivs inte ensam, jag klarar inte av att vara ensam. Det är tur jag har lite släkt att krascha in hos nere i Sundsvall...
Men Patrik då? Ska jag vara utan honom ett helt år? Och Zacko! Lille vovven...

Det är bara ett år av resten av mitt liv - skärp dig nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0