16 juni -08

Så var det med det... Nu är jag Sundsvalls-bo... Till viss del iallafall.

Vi drog ner alla saker i vår lilla Aygo och drog ner till Sundsvall tidigt på lördag eftermiddag. Stannade i Ö-vik och åt världens glass! Gudomligt god!

Väl framme i Sundsvall så packade vi upp lite och så... Myste, tittade på TV, gick på stan osv, tills dess att Patrik var tvungen att fara hem på söndag eftermiddag/kväll... Kära nån, så jag kämpade emot tårarna! Jag ville inte att han skulle fara, för allt i världen skulle han vara kvar!
Du betyder allt för mig!!

Blev sent i säng, tycker inte om att sova ensam, det var så svårt...
Var väldigt trött när jag släpade mig ur sängen morgonen efter ... Men men...

Första dagen på jobbet idag! Spännande!
Dagen började med att jag inte visste var jag skulle vara eller när. När jag kom till klin fys på morgonen så var alla *poff* borta! Jag vandrade omkring och tittade på schemat - och där stog jag!! Coolt...
Mötte Christer från kursen över mig, som tydligen också börjat jobba där idag. Fast han läser till läkare i Danmark numer, givit upp BMA-yrket så redan?

Efter fikat fick jag veta att jag skulle genomgå ett drogtest 9.15... Spooky! Pratade med Paula, tillfällig avd.chef eftersom den riktiga är på semester... Fick inloggning till datorerna, och sedan var det lunch. Glömde riga Patrik, men det fanns ingen riktig tid, tyvärr...

Efter lunch fick jag börja jobba på, spiro hela eftermiddagen! Är förövrigt på spiro, arbete och vilo-EKG hela sommaren, sedan börjar jag på Nuklear till hösten, v. 33. Och sedan? Who knows...

Fick en massa minustid på slexen, för att jag inte stämplade in på morgonen och inte fattade hur jag skulle göra på lunchen, haha! Men det kan vi fixa sedan! :D
Blev hemkörd av Camilla S (vi är 3 Camillor på klin fys) och väl hemma lagade och åt vi mat, jag och Kina... Sedan dess har jag bara legat i soffan, glott på TV och kliat på Buster. Har jättefina märken på min axel från hans klor... Lille dissedatten! ;)

Nu är jag trött. Tror jag ska duscha och slänga mig isäng snart!

Jag saknar Patrik, så det gör ont! Men snart ses vi igen... Och jag längtar helt galet mycket! Men glöm inte en pärm och öronplopparna då, är du snäll! :)

Tagga midsommar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0