8 juli -08

Seg dag. Seg vecka. Segt allt...

Jag har tappat min plånbok igen, men den här gången tror jag att det banne mig är på riktigt. Vanligen brukar jag bara ha lagt den på ett väldigt smart ställe, och sedan glömt var det smarta stället var nånstans... Men nu har jag vänt upp och ner på hela lägenheten och jag hittar den inte.
Jag vet att jag hade den igår eftermiddag, eftersom jag tog mig ju hem med bussen (har busskortet däri). Men imorse när jag skulle gå ut till bussen och fara till Sjukhuset var den borta! Jag hittade den ingenstans!
Har som sagt kollat i lägenheten, på vägen till busshållplatsen, i mitt skåp på sjukhuset... Överallt! Så det enda som är kvar är att jag måste ha tappat den på bussen på vägen hem till Granlo igår... Ledsamt... Gick till kundservice på Navet, men dom hade inte fått in någon... Ska fråga igen imorn, och har dom inte fått in den tills på torsdag-fredag, måste jag spärra mitt bankkort, beställa nytt Coopkort och körkort (yey, jag hann nästan ha det ett helt år) samt köpa nytt busskort (suck, jag hade knappa 200 kronor på det). Så less man kan bli...

Och inte nog med det, så kom jag och Patrik på att busschaufförerna har gått ut i strejk, så jag kommer inte kunna ta mig hem i helgen. Hur drygt är inte det på en skala från 6-20? Jo, 17 - Mycket ansträngande. *BMA-skämt*

Det var så ruskigt jobbigt när Du for hem i måndags morgon. Jag kunde inte fokusera på hela dagen... Jag orkar inte mycket längre... *suck*

Har börjat läsa Camilla Läckberg senaste, Sjöjungfrun. Hittills är den bra, men den är lite kort tycker jag. Läste en tredjedel av boken på 2-3 timmar...

Hej och hå i blåbärsskogen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0