15 juli -08

Det har varit en helt underbar helg! Fastän jag inte kunde ta mig hem för busstrejken.

Fredag, det var en lugn dag på jobbet. Jag körde några få vilo-EKG:n på förmiddagen. Nåt arbetsprov och några carotidundersökningar på eftermiddagen. Och så kom Patrik till Sundsvall efter jobbet, så han hämtade mig på sjukhuset när jag slutade! *mys* Vi for hem till Granlo och åt lite mat och sedan for vi till Nöjeshallen och körde lite Gokart och spelade minigolf. *mys* For iväg och hyrde film, sedan hem och kollade på den, Star Wars II - Attack of the Clones. Den var bra. Gick och sov i den lilla 90's sängen jag sover i hemma hos min moster (trångt, men väldigt mysigt!).

På lördagen hade vi bestämt att vi skulle fara till Ö-vik och kolla på Star Wars-utställningen, så då gjorde vi det. Det var coolt! Darth Vader, C3PO, R2D2... Och Yoda! Ni borde fara dit! Sedan, på vägen tillbaka till Sundsvall, stannade vi upp och tittade på en strutsfarm. Dom hade jättemånga strutsar och man fick mata dom med pellets. Dom hade också regnbågsfiskar i en liten damm, en 20-30 stycken. Dom kunde man också mata, och dom simmade så nära dammkanten att man kunde stryka dom över ryggen (om man var nog snabb). 
På kvällen såg vi film, Tomb Raider 1och 2 gick på TV.

Under söndagen kom Patrik syster ner till Sundsvall med 4 andra vänner i husbil, så då följde vi med dom och lekte av oss lite på Boda Borg. Vårt lag klarade 12 banor! Hade vi haft liiite tur till, så hade vi fått 2-3 banor till... *suck*
Åsså såg jag och Patrik på sista (eller tredje, lite förvirrande) filmen i stjärnornas krig-serien, Star Wars III - Revenge of the Sith. Den var liiiite seg i början, men skrämmande och kuslig i slutet. Och väldigt sorglig, på många olika plan..

Det blev en helg med lite stillasittande, men däremot mycket spänning och nya, roliga saker!

Man ska stå tuff emot de tuffa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0