3 aug -08

Ny månad, ny lön, nytt hem, nya ljud, nya grannar, nya rutiner, nya busstider, ny ensamhet.

Allt känns nytt med denna månad. Har fått tillgång till nya lägenheten, kartlänk finns längst ner på inlägget. Källarlägenhet, som varit lite kall och rå nu i helgen, men det börjar ta sig och värmen sprider sig från elementen sakta men säkert. Patrik har varit här i helgen och hjälp mig fixa och ställa iordning. Det har blivit riktigt fint, faktiskt. Ska försöka ladda upp nå bilder på pixbox senare... Förutom köket, det är hemskt tråkigt, men jag ska försöka göra det bästa av det. Det går ju att stänga dörren *fniss* Men nu är jag ensam, så nu är det kallt... Iallafall inom mig...
Patrik har farit hem till Umeå, åkte precis så han borde ju iallafall ha hunnit i höjd med Ikea nu eller nåt... Det är så jobbigt att han far. Så jobbigt att vara ifrån honom hela tiden. Jag gråter varje helg, när vi måste skiljas ifrån varandra och det gör så ont, i hela kroppen! Jag vet verkligen inte vad jag ska göra... Alls... Tidigare veckor har det väl gått någolunda bra, då har jag ju haft Kina, katterna eller nån annan i närheten hela tiden. Men nu är jag ensam, det är så tyst att jag vet inte vad! Jag vill att du ska komma tillbaka nu...
Jag älskar dig så mycket, Patrik Johansson!

Vädret bekräftar min sinnesstämning, det har regnat och varit grått hela dagen idag... Inge vidare väder, med andra ord...

Jaja, det ska väl gå bra... Får försöka hålla mig sysselsatt hela tiden, då går tiden fortare... Hoppas jag.

*suck*

Grattis Kisse, på 22-årsdagen!



Här ligger lägenheten.

Fridhemsgatan 42 A
854 60 SUNDSVALL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0