24 aug -08

Jaha, ännu en underbar helg med Patrik till ända. Han har just börjat köra hem igen, och jag är kvar... Ensam...
Vi har inte gjort så mycket alls, men just att få vara med honom hela dagar! Det är precis som om vi är tillbaka till när han gick i lumpen, veckorna i ända gick man och väntade. Och när helgen äntligen kommer, så går den så fort att man knappt hinner blinka ens... Jag längtar hem...

Har tänkt kolla upp med jobb hemma i Umeå tills efter jul nån gång, känns som om jag iallafall måste stanna så pass länge... Har ju ändå skrivit på kontrakt... Men jag undrar om jag måste stanna ända till 16 juni, eller om jag helt enkelt bara är garanterad att få jobba här tills dess? Får jag säga upp mig tidigare än tills kontraktet är skrivet? Är det nån som vet hur det funkar?

Jaja, kanske lika bra att ta å städa lite (man blir lite slapp när Patrik är här, orkar lixom inte riktigt) och laga lite middag... Åsså är det tillbaka till jobbet imorn då...

*suck*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0