29 juli -08

Ringde till killen med lägenheten igår ikväll igen, och jag fick den! På riktigt! Annars var det kanske eventuellt, han hade någon annan som hade kollat på den före, men nu är det på riktigt... Min... Coolt. Och sorgligt. Känns som om man flyttar ifrån Patrik, flyttar iväg bort från Umeå. Men det gör jag inte! Jag har bara ett tillfälligt boende medan jag fortfarande har jobbet här i Sundsvall kvar! Jag lovar...
Ska träffa killen på fredag eftermiddag, då ska vi skriva kontrakt och jag ska få min nyckel!
Så spännande, men samtidigt så jobbigt... Men just nu, mest spännande!

Tyvärr är kissekattungen borta, till slut givits bort till någon velande förstahandsspekulant... Min kisse! Som jag skulle få av Patrik! *suck*
Men det fanns fler, från samma kull. Fast det är ju inte detsamma, för Patrik hade ju inte valt någon annan. Han hade valt den... till mig. Det är ju speciellt! Men men, han får väl välja en annan istället då! *ler*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0